کاغذ دیواری

انتخاب بهترین کاغذ دیواری مناسب اتاق خواب

انتخاب کاغذ دیواری مناسب اتاق خواب و عوامل تاثیر گذار در قیمت

همه ما می دانیم اتاق خواب مهم ترین فضای خانه می باشد. زیرا اتاق خواب محلی برای استراحت و آرامش هر فردی می باشد و باید بهترین دکوراسیون را برای آن در نظر بگیریم از آنجایی که  دکوراسیون اتاق خواب از اهمیت بالایی برخورد است باید در انتخاب بهترین کاغذ دیواری مخصوص اتاق خواب دقت زیادی به خرج دهیم. امروزه فروشگاه های متعددی برای عرضه انواع کاغذ دیواری اتاق خواب موجود می باشد که می تواند تمام سلیقه ها را در بر بگیرد. هدف اصلی ما از دیزاین اتاق خواب دریافت آرامش و حس خوب می باشد زیرا زیبایی دیوارها تاثیر زیادی در روحیه هر فردی دارد. بهتر است برای انتخاب کاغذ دیواری مخصوص اتاق خواب از روانشناسی رنگ ها کمک بگیریم تا یک محیط آرامش بخش را برای خود به ارمغان بیاوریم.

انتخاب کاغذ دیواری مناسب اتاق بزرگسالان و کودکان

برای زیبا ترشدن اتاق خواب خود و کودکان بهتر است که تمام اسباب ها و کاغذ دیواری باهم هماهنگی داشته باشند. زیرا یک کاغذ دیواری خیره کننده زیبایی اتاق را چند برابر می کند. همه ما می دانیم هر فرد دارای سلیقه خاصی می باشد و کاغذ دیواری گروه مختلف سنی هم متفاوت می باشد. به عنوان مثال: رنگ های شاد و تند برای  نوجوان و جوان بهترین گزینه می باشد. و در گروه سنی بالاتر متناسب با علایقشان می توانند از کاغذ رنگی کمی تیره تر استفاده کنند. اما به یاد داشته باشید که برای  انتخاب کاغذ دیواری برای اتاق خواب از رنگ های کسل کننده برای اتاق خواب اجتناب کنید.

بهترین کاغذ دیواری برای اتاق خواب

در هنگام خرید کاغذ دیواری به شما کاتالوگی داده می شود که طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید. لازم است که برای انتخاب کاغذ دیواری برای اتاق خواب به چند نکته توجه کنید:

اگر اتاق خواب شما کوچک می باشد از رنگ های روشن و ملایم استفاده کنید زیرا باعث میشود اتاق خواب شما بزرگ تر دیده شود. اگر از رنگ های روشن برای کاغذ دیواری اتاق خواب استفاده کنید باعث القای حس و حال خوب به شما می شود. با پیشرفت تکنولوژی ارائه کاغذ دیواری مخصوص اتاق خواب باعث جذب بسیاری از مخاطبان به این کاغذ دیواری ها شده است.

عوامل موثر بر قیمت کاغذ دیواری

چه پارامترها و عواملی در تعیین قیمت کاغذ دیواری تاثیرگذار می باشد؟؟ این سوالی است که معمولا افرادی که به دنبال خرید و نصب کاغذ دیواری می باشند با آن رو به رو می شوند.

بهتر است بدانید که عوامل مختلفی می تواند در تعیین قیمت انواع کاغذ دیواری موثر باشد که از جمله آن ها می توان به جنس کاغذ و نوع آن، اندازه و سایز مورد استفاده از این کاغذها متناسب با دیوارها و سایر هزینه های جانبی دیگر اشاره کرد که برای آشنایی بیشتر با این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد تا تخمین زدن قیمت این نوع از کاغذها برای افرادی که اطلاع کمی در این زمینه دارند راحت تر باشد.

تفاوت در برند کاغذ دیواری

همان طور که می دانید کاغذ دیواری ها در رنگ و طرح و همچنین برندهای مختلفی به بازار عرضه می شوند که معمولا برندهای خارجی از قیمت بالاتری نسبت به برندهای ایرانی برخوردارند. اما به طور کلی اگر قصد دارید تا دکوراسیون منزل تان را با کاغذ دیواری تغییر دهید، باید کمی دست به جیب شده و بابتش هزینه کنید آن هم نه هزینه ای کم و نا چیز!

جنس کاغذ دیواری

یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت این کاغذها جنس آنها می باشد که افراد در هنگام خرید کاغذ دیواری باید به آن توجه کنند به این صورت که کاغذ دیواری هایی با جنس کاغذی ساده از قیمت پایین تری برخوردارند در حالی که کاغذ دیواری هایی که در ساخت آنها از لایه وینیل استفاده شده است و از ویژگی هایی نظیر استحکام و مقاومت بالا و قابلیت شست و شو برخوردارند قیمت گران تری دارند.

اکلیلی و یا مخملی بودن جنس کاغذ دیواری نیز یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت کاغذ دیواری می باشد.

مقدار مساحت خریداری شده کاغذ دیواری

باید توجه داشت که نحوه خرید کاغذ دیواری به شکل رولی است که در واقع اساس و پایه تعیین قیمت نهایی این محصول می باشد به این صورت که هر رول کاغذ دیواری بر اساس طرح، جنس، برند و…. دارای قیمت واحدی می باشد که در سایزها و اندازه هایی با طول ۱۰ تا ۱۵ متر و عرض ۵۰ سانتی متری تا یک متری به بازار عرضه می شوند و شما باید با توجه به مساحت مورد نیازتان قیمت کاغذ دیواری ارزان و یا گران خود را محاسبه کنید.

تولید کننده و سازنده کاغذ دیواری

از جمله فاکتورهای دیگری که باعث ایجاد انواع قیمت کاغذ دیواری و تنوع قیمت این محصول شده است کشور سازنده و تولید کننده این کاغذها می باشد برای مثال کاغذ دیواری تولید شده کشور ایتالیا از گران قیمت ترین نوع این محصولات می باشند و در مقابل کاغذ دیواری ایرانی از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار است.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید