کاغذ دیواری

ایده برای کاغذ دیواری با طراحی خاص دکوراسیون منزل

از پوشش های مناسب برای دیوارها و سطوح عمودی که در انواع گوناگون با طرح ها و رنگ های مختلفی تولید شده باشد را کاغذ دیواری میگوییم. اگر کمی در گوگل سرچ کنید با انواع ایده برای کاغذ دیواری آشنا خواهید شد. کاغذ دیواری یکی از ابزاری است که در دکوراسیون داخلی دارای اهمیت زیادی می باشد و علت این است که یک با استفاده با یک کاغذ دیواری مناسب می توانید دکور منزل خود را به کلی تغییر دهید

برای خرید انواع کاغذ دیواری باید به نکاتی توجه کنید

در ابتدا انتخاب کاغذ بستگی به این دارد افرادی که از ان استفاده می کنند در چه رد سنی قرار دارند و برای چه مکان هایی از کاغذ دیواری استفاده می کنند.  یا برای حضور در این مکان چه اهدافی را دنبال می کنند. به طور مثال اگر برای اتاق خواب از کاغذ دیواری استفاده می شود باید توجه کرد که این اتاق برای آرامش و انجام کارهای شخصی بوده و باید به گروه سنی فرد توجه شود.

در ادامه شما را با بهترین ایده برای کاغذ دیواری اتاق خواب آشنا می کنیم

همینطور برای فضای پذیرایی می توان از رنگ های گرم استفاده کنید شما می توانید برای  کوچک تر جلوه دادن فضای خو از طرح های شلوغ در این فضا کمک بگیرید. همچنین برای فضای پذیرایی استفاده از طرح های عمودی برای زیبایی و طرح های افقی برای بزرگ جلوه دادن مکان بسیار جالب است. در اینجا باید ذکر کنیم که برای خرید  انواع کاغذ دیواری باید به  نوع جنس آن و استحکام آن در برابر ضربه و آب توجه کنیم.

علت انتخاب کاغذ دیواری

نصب آسان

وجود طرح و رنگ های متنوع در طراحی دکوراسیون با کاغذ دیواری که می توان آن ها را به آسانی با دیگر وسایل خانه ست کرد.

فاقد مشکلاتی از جمله بوی رنگ و … که در دیگر پوشش ها وجود دارد.

امکان شستشوی آن

استحکام مقاوم بودن کاغذ دیواری در مکان های پر رفت و امد

قابل اجرا در طرح های خاص برای مکان های ویژه و سفارشی

دارا بودن قیمت مناسب با توجه به تنوع فراوان نسبت به دیوارپوش های دیگر

کاغذ دیواری هایی با طرح سه بعدی، انیمنشنی، رمانتیک و … از انواع ایده های جذاب برای کاغذ دیواری می باشند که با بهره گیری از هریک آنها می توانید خاص ترین دکوراسیون را داشته باشید

روش های نصب

در ابتدا باید یاد آور این نکته باشیم که نصب کاغذ دیواری یک امر کاملا تخصصی می باشد که حتما باید توسط نیروهای با تجربه و کار بلد انجام شود اما اگر مایل باشید می توانید این کار را به صورت شخصی که ما روش های آن  را در اختیار شما قرار داده ایم بهره بگیرید.

در دسترس بودن لوازم ضروری از جمله :

ابزار آلات و تجهیزات مخصوص مانند : چسب، چسب چوب، کاتر، غلتک، قلم مو و کاغذ مناسب و …

زیر سازی : قسمت زیرین کاغذ دیواری باید به صورتی باشد که بشود به راحتی کاغذ را به روی آن نصب و قرار داد برای نمونه باید سطح زیر کار باید مسطح و فاقد هرگونه پستی و بلندی و یا ناهمواری ترک خوردگی , خیس بودن دیوار و … باشد.

برش دادن کاغذ دیواری: باید کاغذ را به صورتی برش دهید که دارای ابعاد استاندارد و بدون هیچگونه اضافاتی باشد

زدن چسب مناسب: برای چسب زدن کاغذ به مکان مورد نظر باید از بهترین نوع چسب و به مقدار لازم استفاده کنید

قرار دادن  کاغذ بر روی دیوار : باید توجه داشته باشید که کاغذ ها به شکل کاملا صاف و تراز شده و در جای مناسب خود چسبانده شوند و از هم پوشانی کاغذ ها به طور جدی اجتناب کنید

امروزه مراکز معتبری در سراسر کشور آماده ارائه خدمات می باشند که از بهترین ایده برای کاغذ دیواری در تمامی مکان بهره می گیرند این مراکزعلاوه بر فروش کلی و جزئی کاغذ دیواری ، این افتخار را دارند که به اجرای تمامی امور مربوط به تزئینات و دکوراسیون داخلی نوسازی و نماسازی ساختمان با حرفه ای ترین و مجرب ترین پرسنل اجرایی با استفاده از خاص ترین و به روز ترین متریال ایرانی و خارجی بپردازند.

تمامی مراکز و شعب معتبرعرضا انواع کاغذ دیواری آماده خدمت رسانی هوطنان عزیزو فرهیخته ایرانی هستند. لذا در ادامه مقاله شما را با بعضی از ایده برای کاغذ دیواری  قابل ارائه در این مجموعه ها آشنا خواهیم کرد.

خدمات فروش کاغذ دیواری و طراحی دکوراسیون با کاغذ دیواری ایرانی و خارجی همراه با ارزان ترین قیمت کاغذ دیواری و همچنین طراحی نما ساختمان ، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی ، نوسازی و بازسازی فضاهای مسکونی و تجاری و کلیه خدمات مربوط به طراحی  در سراسر کشور نیز موجود می باشد.

 

طراحی دکوراسیون منزل با کاغذ دیواری و تزئینات داخلی ساختمان یک امر کاملا گسترده و تخصصی می باشد که در حال حاضر با وجود تعداد زیاد متریال هایی که می توان برای تزئینات منزل استفاده کرده دست طراحان را باز گذاشته است تا بتواند بهترین دکور را متناسب با بودجه افراد و با طرح های خاص اجرایی کند.

به این مطلب امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید